zaterdag 28 december 2013

De wanhoop nabij - maar tiende Dan Karatemeester Bob zal zich niet fysiek tegen zijn deportatie verzetten - wat doet echter het Nederlands verzet?

Bestaat dat dan nog, het verzet in Nederland? Zo ja, dan heb ik daar tot nu toe bar weinig van gemerkt!

Is dat alleen maar zo, omdat de pogingen van de Nederlandse staat om op Karate Bob karaktermoord te plegen zo wonderwel gelukt zijn, of zou het falen van enig effectief verzet, dat breed gedragen wordt door het volk hetzelfde zijn, indien bekend zou zijn dat hij helemaal geen verkrachter en/of moordenaar is maar een vrijheidsstrijder tegen het kwaad en vóór waarheidsvinding en rechtvaardigheid? Indien bovendien bekend zou zijn dat een van onze meest belangrijke verzetsleiders tegen de Nazi's destijds in ons land, Hans Teengs Gerritsen, oprichter van de eerste Nederlands geheime Dienst na de oorlog, een goede vriend van hem was geweest en dat ook zelfs Prins Bernard en de Soldaat van Oranje tot zijn naaste bekenden behoorden!? 

Als dat ook zo zou zijn en er ook dan zelfs geen verzet zou opstaan tegen het voornemen van staatssecretaris Teeven om hem op zeer korte termijn te deporteren (wellicht al op 3 januari!), dan is het wel bar slecht gesteld met het geweten, de goede wil en de eer van ons Koninkrijk der Nederlanden!! Dan is het hoogste tijd dat er een nieuwe verzetsbeweging ontstaat die zich, let wel zonder geweld, tegen deze dreigende deportatie, tegen dit machtsvertoon van het heersende beschavingsprincipe, de onmenselijkheid, verzet...En wel met ideeën en de nodige middelen om de menselijkheid te herstellen, zoals bv. in het "Handvest der menselijkheid" en "Een nieuwe economische orde" wordt aangeboden.

Wat kan ik nu zelf nog doen als zijn vriend en voormalige uitgever - voormalig, zo noemt Karate Bob mij als uitgever, sinds ik slechts €5.000 i.p.v. de € 10.000 waarvoor ik mij garant  had gesteld  voor zijn schrijven van "Operatie Congo" heb kunnen opbrengen door het delen van mijn minimum ouderenpensioen met hem, tot ook dat niet meer ging, en ik hem bij de Voedselbank moest aanmelden en daar enkele maanden wekelijks eten en drank voor hem ophaalde. Het niet kunnen nakomen van deze belofte, zit hem behoorlijk dwars, omdat hij zegt dat, als "Operatie Congo" wel was uitgekomen met harde bewijzen dat de AIDS-epidemie in Afrika kunstmatig was ingezet om genocide te plegen en dat hij zelf, onder een valse identiteit, was ingehuurd om een Afrikaanse president te vermoorden en staatsgreep te plegen etc,. om de kwakkelende wapenindustrie meer winsten te laten afwerpen voor een groep corrupte industriëlen in Amsterdam, ja dat dan het niet mogelijk zou zijn geweest om hem nu nog te willen of kunnen deporteren...

Wat ik nu zelf nog kan doen is niet meer dan nogmaals de koning dringen verzoeken zich zo snel mogelijk te buigen en uiten over deze aangelegenheid in de zin van mijn petitie aan hem, plus mensen verzoeken deze petitie te ondertekenen in het licht van de werkelijke identiteit van Karate Bob en zijn verdiensten aan de Kroon (waarvoor hij, wat mij betreft, een Militaire Willems-Orde voor zou mogen krijgen, maar ook de civiele Willehalm Ridderorde van het Woord i.w. dat de inhoud is van een tweede petitie aan de koning ). Bovendien zou men soortgelijke acties in Den Haag en andere steden en dorpen in Nederland kunnen beginnen, zoals "De Gouden Tip actie", die ik vanmiddag van vier tot half zes uur voor het Paleis op de Dam in Amsterdam ondernomen heb en morgen rond drie tot vijf uur zal herhalen.

Welnu, iemand die zich ook niet met geweld in ieder geval tegen zijn deportatie als zodanig zal verzetten, ook als was hij daartoe in staat, is de 10de karatemeester Karate Bob zelf. Dit schrijft hij vandaag in de onderstaand email aan zijn advocaat mr. Sarolea met Cc. aan o.m. Prof. F. Rüter, en journalisten Adri Vermaat (Trouw) en Theo Jongedijk (Telegraaf), die ik her- en vertaald heb en die hij zojuist op zijn Facebook pagina in het Nederlands en Engels heeft geplaatst.  

"Beste mr. Sarolea,

Met verbazing las ik dat u van mening bent dat de officiële arts dr. Munnink, naar wie u destijds geschreven heeft en gevraagd heeft wat voor ziekte ik heb, omdat u het medische rapport nodig had om een verblijfsvergunning voor mij te regelen. Daarna informeerde dr. Munnink u dat ik ernstig ziek ben aan een cyste in de nier – waarbij hij u toen ook recente röntgenfoto’s opstuurde, waaruit bleek dat de cyste in de nier groter is geworden dan was vastgesteld door eerdere röntgenfoto’s van justitieartsen.

Dr. Munnink schreef u dat ik bij hem in behandeling was en wat voor ziektes naast kanker in de nier ik nog had.

En wat gebeurde er toen? Justitie verbod dr. Munnink mij verder te behandelen en gooide mij uit het ziekenfonds.

Zoals ik nu ik begrijp, heeft u nooit deze medische gegevens naar rechter gebracht???????

Ik ben Liesbeth dankbaar dat ze een onafhankelijke arts heeft gevonden die mij wil onderzoeken, maar zoals u weet en zoals Elisabeth weet, ben ik niet in staat om zo’n lange reis in de auto door te brengen.

Ik heb ontzettend veel pijn en verlies vaak het bewustzijn en val op de grond.

Indien die arts van Elisabeth of welke andere arts dan ook mij hier op mijn atelier wil onderzoeken, is hij welkom.

Maar echtwaar, ik ben niet in staat naar welke arts dan ook te reizen.

Ik begrijp u, dat is dan de laste kans dat u uitstel krijgt voor mijn executie.

Indien dat zo is, dan is dat mijn lot.

Het 40 jaar lang martelen van de kant van het koninkrijk der Nederlanden is dan voorbij. Spoedig zal ik dan dood zijn.

Svp. voor alle duidelijkheid.

Ik verzet mij tegen deze deportatie, maar niet fysiek – want daartoe ben ik niet in staat en ook als ik daartoe in staat zou zijn, zou ik geen geweld gebruiken en mij zonder geweld verzetten tegen deportatie.

De legale moordenaars van het koninkrijk der Nederlanden kunnen mij rustig ophalen en naar het vliegtuig dragen.

Wanneer ik in Servië zit, vervallen gewoon alle rechtelijke middelen die u via dit rechterlijke circus wilt gebruiken om mij terug te krijgen.

Vanaf dat moment bent u niet meer mijn advocaat en ik verbied u om in mijn naam wat dan ook verder met uw staat voor mij te pleiten.

Zoals u weet, ik heb geen recht; ik heb geen advocaat.

Met vriendelijke groeten,

slobodan slobodan

Gelukkig Nieuwjaar gewenst aan u en uw familie"

Morgen zal ik mijn eigen arts, die Karate Bob al eerder eens heeft ontmoet, nogmaals proberen te contacteren en vragen om zo spoedig mogelijk hem thuis te onderzoeken en, indien gewenst, te beoordelen of het, ook medisch gezien,verantwoordelijk is hem in zijn slechte gezondheidstoestand de deporteren. Hij de wanhoop nabij en zegt dat als het met deze arts niet lukt ik het dan maar moet vergeten om een andere te benaderen...

2 opmerkingen:

  1. Mijnheer Kelder, er bestaat welliswaar verzet in dit land, maar dit land is nog steeds bezet. De Nazi's hebben de oorlog gewonnen. Door Vatican Ratlines middels kloosters der Dominicanen en Operation Paperclip, zijn de meesten in de top van de Duitse Nazi regering naar Amerika gevlucht. Waarvan mij bekende getuigenissen spraken in Canada, de VS, Argentinie, Ierland. Spanje is nooit bevrijdt, Generaal Franco bleef tiran tot aan 1972, waardoor de Vatican Ratlines gebruik konden maken van Spanje als haven voor de Nazi's die naar Argentinie vluchtten.

    Verzet moet zich erg gedeist houden, want de politie hier werkt voor de bezetter.
    Moorden worden nu niet uitgevoerd in concentratiekampen, maar in gevangenissen, hospitaals, vooral hospitaals. Zoals de moord op Iris de Vries, waarvan mij al duidelijk werd dat ze vermoord is, toen ik de naam van dan hospitaal las. Later las ik dat Karate Bob tot dezelfde conclusie kwam. Hij ontdekt dezelfde zaken als ik, de waarheid, al is het uit andere bron.

    Ook de partizanen zijn dus nog steeds actief.
    Serbian Army, de bondgenoten van het Nederlandse verzet.
    Dat de Nederlandse geheime dienst is opgezet door het verzet is een smerige leugen, propaganda, met de bedoeling om Gestapo te gedogen in dit land. Is deze vergelijking niet terecht? Nou, als de PVV of SP de grootste partij wordt, dan zal dat verschil niet meer zo evident zijn. Logistieke voorbereidingen zijn bezig door een Pretoriaanse Garde, welke een openlijke realiteit wordt na een eventuele "Nacht van de Lange Messen" op nationalisten die daar heden nog werkzaam zijn en heden een Gestapo stijl ondervraging niet zullen gedogen. De moord op Theo van Gogh is daar een prima voorbeeld van.

    Geweldloos verzet tegen vuurwapens promoten, u helpt daarmee wel de bezetter Mijnheer Kelder. TE WAPEN is wat het verzet nu nodig heeft. Want als Mahatma Ghandhi niet van doen had gehad met een oorspronkelijk Protestants leger van Engeland, dan had men Mahatma Ghandhi en al zijn volgelingen uitgemoord, zonder dat daar enig bericht in enige media over verscheen. Zoals dat in China regelmatig gebeurd. Zoals men dat met de Serven deed in 1999. De Serven vermoord door de Hollandse NAZI's is hier de realiteit.

    Ik acht bestaan van verzet nu bewezen.
    Een verzet dat zich 24/7 moet verbergen.
    Vanuit dit verzet, hier de waarheid over de Heilige Serven, die door geheel Rusland als de belangrijkste representatie worden gezien van hun historische overlevering.
    http://www.reformation.org/holocaus.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Slobodan is ook welkom om bij mij in te trekken, mocht hij nieuw onderdak nodig hebben. Als dat nodig is, dat is in Den Bosch, u kan heden contact opnemen via Twitter.

      Verwijderen